Overdrijven is ook een vak
Wat mooi is wil je natuurlijk mooi houden
Deze campagne van het luxe verfmerk Farrow & Ball gebruikt een mooie reclametechniek: overdrijven. Iets groter maken dan het is. Als je dat goed uitvoert, kan het héél goed werken. Farrow & Ball verf is te mooi om vlekken op te krijgen. Die gedachte staat centraal in de commercials. De drie filmpjes laten huiseigenaren zien die koste wat het kost hun muren willen beschermen. Elke commercial heeft een andere insteek, maar de hoofdgedachte is steeds hetzelfde.
Het mooie is dat de overbezorgdheid van de huiseigenaren vertaald wordt naar de waarde die de verf van Farrow & Ball voor hen heeft. Dat straalt weer af op het merk. De eindconclusie maakt de grap af. De huiseigenaren hoeven niet moeilijk te doen. De verf is afneembaar! Mooi werk van BMB, Londen.
Benieuwd hoe overdrijven voor jouw product kan werken?
Kom langs, bel 020 589 29 29 of stuur een e-mail naar info@qiss.nl.
Nieuws dat jou inspireert
Wat ons raakt, raakt jou vast ook. Dus heb je nog even? Lees dan onderstaande nieuwsberichten over merken, marketingcommunicatie, actiecampagnes en meer.
1 December 2020
Qiss Kerst Wallpapers 2020
30 November 2020
Kerstcommercial favorieten
21 October 2020
Ikea laat zien: de juiste vergelijking maakt het verschil
23 September 2020
IKEA met een commercial over gerecycled plastic
9 September 2020
KFC pay-off: It’s good!
1 September 2020
Movistar heeft een nieuw product, roaming met schermverzekering
26 August 2020
Laat zien waar je sterk in bent
20 August 2020
De kracht van vele kleine ideeën
11 August 2020