Overdrijven is ook een vak

Wat mooi is wil je natuurlijk mooi houden

Deze campagne van het luxe verfmerk Farrow & Ball gebruikt een mooie reclametechniek: overdrijven. Iets groter maken dan het is. Als je dat goed uitvoert, kan het héél goed werken. Farrow & Ball verf is te mooi om vlekken op te krijgen. Die gedachte staat centraal in de commercials. De drie filmpjes laten huiseigenaren zien die koste wat het kost hun muren willen beschermen. Elke commercial heeft een andere insteek, maar de hoofdgedachte is steeds hetzelfde.

Het mooie is dat de overbezorgdheid van de huiseigenaren vertaald wordt naar de waarde die de verf van Farrow & Ball voor hen heeft. Dat straalt weer af op het merk. De eindconclusie maakt de grap af. De huiseigenaren hoeven niet moeilijk te doen. De verf is afneembaar! Mooi werk van BMB, Londen.

Benieuwd hoe overdrijven voor jouw product kan werken?

Kom langs, bel 020 589 29 29 of stuur een e-mail naar info@qiss.nl.

Nieuws dat jou inspireert

Wat ons raakt, raakt jou vast ook. Dus heb je nog even? Lees dan onderstaande nieuwsberichten over merken, marketingcommunicatie, actiecampagnes en meer.

Meer nieuws