Er is weer een kogel door de kerk
Interhouse kiest voor Qiss
Interhouse Nederland is franchise-organisatie van gespecialiseerde makelaardijformules met hun oorsprong in verhuurmakelaardij. Zij staan al bijna 25 jaar bekend om topkwaliteit dienstverlening en hebben een onvermoeibare visie op verdere groei. Na een bureau-oriëntatie heeft Interhouse ervoor gekozen om met Qiss in zee te gaan. Ton Kortekaas, oprichter en eigenaar, onderbouwt zijn besluit: bij Qiss snappen ze heel goed hoe ze strategisch een merk moeten bouwen. Maar wat ik echt heel bijzonder vind is dat ze juist ook naar de organisatie kijken. In ons geval 19 franchisenemers die allemaal een eigen mening hebben. Het is mooi hoe de mensen van Qiss iedereen betrekken in het proces zodat Interhouse een merk wordt waar we nog trotser op kunnen zijn.
Nieuws dat jou inspireert
Wat ons raakt, raakt jou vast ook. Dus heb je nog even? Lees dan onderstaande nieuwsberichten over merken, marketingcommunicatie, actiecampagnes en meer.
23 maart 2022
Hoe je organisatie je merk sterker maakt
16 maart 2022
Check onze showreel!
8 maart 2022
Stichting Legio
2 februari 2022
Spice up your video meeting
20 september 2021
Woonz.nl. Hét seniorenwoonplatform van Nederland
16 april 2021
Je eigen corporate magazine
1 december 2020