Bad&Body

Bad&Body…& Qiss: merkvernieuwing voor een bekende badkamerspecialist

Bad&Body…& Qiss: merk- vernieuwing voor een bekende badkamer- specialist

De ondernemers die bij Bad&Body zijn aangesloten, waren niet meer trots op hun merk. Jammer, want het merk heeft zoveel te bieden! Tijdens een why sessie bespraken we de uitdagingen, opties en kansen. Zo kwamen we tot nieuwe merkwaarden en legden we de vinger op wat Bad&Body uniek maakt. Toen we de merkessentie helder hadden, konden we het concreet invullen. Zowel online als offline.


Nieuwe merkbeleving

We kwamen tot nieuwe merkwaarden voor Bad&Body: persoonlijk, betrouwbaar en creatief. Als USP konden we daarvan afleiden dat Bad&Body betrouwbaar lokaal vakmanschap biedt. De merkessentie en belofte aan de consument is dus dat klanten van Bad&Body altijd verzekerd zijn van een vakkundig gerealiseerde badkamer. En klanten krijgen altijd iets meer. Of het nu gaat om inspiratie, persoonlijk advies, duidelijkheid of écht goede service. En laat Bad&Body nu een &-teken in het logo hebben! Dat &-teken hebben we centraal gesteld in alle nieuwe uitingen en in de pay-off: ‘Dat is de & van Bad&Body’.


Online & offline invulling

We hebben het &-thema doorgetrokken in de huisstijl en in de meest uiteenlopende uitingen. Online op de vernieuwde website en in social media. Offline in de winkel, met nieuwe winkelaankleding en POS-materiaal. En bijvoorbeeld in giveaways en het Bad&Body magazine. Het magazine heeft veel meer het karakter van een luxe glossy gekregen dan van een uitgebreide verkoopfolder.

Van gedachten wisselen? Graag!

Zoek je een bureau dat je kan helpen met je merkontwikkeling? Of wil je eens vrijblijvend van gedachten wisselen over je merk? Praat dan met Randy, onze merkstrateeg. Bel hem op 020 589 29 29 of stuur een e-mail naar randy@qiss.nl.

Neem contact op