Uw KeukenSpeciaalzaak

Uw Keuken-Speciaalzaak maakt iedere klant speciaal

Uw KeukenSpeciaalzaak maakt iedere klant speciaal

Uw KeukenSpeciaalzaak wilde als merk verder groeien, maar wist niet wat de beste weg was. Qiss wel! Wij voerden eerst de Qiss sqan uit. Uit de sqan kwam onder andere het inzicht dat de consument zich speciaal wilde voelen.

Tijdens de aankoop en installatie van een keuken hebben de verkoper en de consument een paar maanden lang intensief contact. Om dan het verschil te maken, moet je iets speciaals doen. Elk contact moet speciaal zijn. Daarom hebben wij een ‘speciale’ strategie ontwikkeld.


Je keukenzaak als keurmerk

Uw KeukenSpeciaalzaak is een inkooporganisatie waarbij verschillende zelfstandig ondernemers zijn aangesloten. Deze keukenzaken verschillen onderling enorm qua uitstraling. Hoe krijg je ze allemaal logisch onder één vlag?

De oplossing was Uw KeukenSpeciaalzaak sterker neer te zetten als keurmerk in plaats van als franchiseformule. Een kwaliteitsmerk kan voor de consument hét verschil maken bij de keuze van een leverancier en alle ondernemers voelen zich prettig bij een keurmerk.


Wij gaan speciaal weer speciaal maken!

Wij geloven bij Qiss dat je moet versterken wat uniek is en wat past bij jouw merk. Daarom hebben we de naam Uw KeukenSpeciaalzaak toegevoegd aan de bedrijfsnaam van de lokale ondernemer. Zo combineren we de unieke kracht van lokaal ondernemerschap met een keurmerk.

De keukenwereld loopt over van de speciaalzaken, maar weinig bedrijven hebben het woord ‘speciaalzaak’ in hun merknaam. De leden van Uw KeukenSpeciaalzaak hebben dat nu wel. Met een e-mailtraject, Pinterest acties, custom made filmpjes en vele andere uitingen hebben we het speciale karakter verder kracht bijgezet.

Van gedachten wisselen? Graag!

Zoek je een bureau dat je kan helpen met je merkontwikkeling? Of wil je eens vrijblijvend van gedachten wisselen over je merk? Praat dan met Randy, onze merkstrateeg. Bel hem op 020 589 29 29 of stuur een e-mail naar randy@qiss.nl.

Neem contact op