BeFrank Bananen

BeFrank bananen: bijzonder merk met een bijzondere uitstraling

De wereld eerlijk en leefbaar maken én de opbrengst in de bananenketen eerlijk en transparant verdelen. Dat is de missie van BeFrank bananen. Aan Qiss de taak deze boodschap helder en duidelijk te communiceren.

Toen Franklin Ginus (voormalig directeur van Chiquita Nederland) zag dat de bananenwereld krom was, wilde hij een merk creëren dat alles recht zet. Samen met Randy van Dinter (van Qiss) heeft hij daarom BeFrank en de eerste ‘true price banaan’ ter wereld ontwikkeld.


Volledige communicatiestrategie voor BeFrank bananen

BeFrank wilde het anders doen dan de concurrentie. Beter. Eerlijker. Transparanter. Qiss kreeg de taak deze boodschap in de communicatie over te brengen.

Samen bepaalden we de merkwaarden, waarna we de huisstijl, website en alle communicatie om het merk heen bedachten en uitwerkten.


BeFrank bananen: een betrokken bananenmerk

Vanaf het begin is 100% transparantie belangrijk geweest voor BeFrank bananen. Je kunt alleen transparant zijn als je 100% betrokken bent en kunt laten zien wat je doet.

Franklin en Randy doen er dan ook alles aan om iedereen die bij BeFrank betrokken is, mee te laten profiteren. Logisch dus dat ze zelf afreisden naar productieland Ecuador.


BeFrank geeft 100% terug aan mens en milieu

BeFrank gelooft dat de echte winst te vinden is in het ontwikkelen van projecten waar alles en iedereen beter van wordt. Mens én milieu.

Met purpose marketing zoals BeFrank het toepast, lever je producten op een manier die goed doet voor huidige én volgende generaties.

Van gedachten wisselen? Graag!

Zoek je een bureau dat je kan helpen met je merkontwikkeling? Of wil je eens vrijblijvend van gedachten wisselen over je merk? Praat dan met Randy, onze merkstrateeg. Je bereikt Randy op 020 589 29 29 of via randy@qiss.nl.

Neem contact op