Qiss specialisaties > groeikansen

Groeikansen voor je merk of bedrijf vinden? Doe de gratis Qiss sqan!

Om te weten wat beter kan, moet je eerst weten waar je staat. Vraag daarom de gratis Qiss sqan aan. Wij kijken dan door de ogen van jouw klant naar je website, winkel, folders, bestelproces en nog veel meer. Binnen 2 weken krijg je een concreet advies met verbeterpunten en groeikansen. Vergelijk het met een mystery shopper. En zie het als ons visitekaartje. Een voorproefje. Daarna is het helemaal aan jou of je zaken met ons wilt doen.


Ontdek waar je groeikansen liggen

Misschien doe je alles nu al perfect. Dat hoor je dan van ons. Maar misschien is het wel verstandig je website aan te passen. Je logo aan te scherpen. Je winkeluitstraling op te frissen. Of om bijvoorbeeld je tone-of-voice beter te laten aansluiten op je doelgroep. Zorgt het voor een sterker merk? Of een betere conversie? Dan staat het in ons advies.

Met de gratis Qiss sqan krijg je:

  • Inzicht in je merk
  • Eerlijke feedback van professionals
  • Suggesties voor je online en offline presentatie
  • Advies over jouw groeikansen
  • Geen enkele verplichting: de Qiss sqan is gratis én vrijblijvend

Ook voor jou

Met de Qiss sqan zoeken we online en offline groeikansen voor je merk, product of bedrijf. Het maakt niet uit of je een nieuw of bestaand merk hebt. En of je retailer, groothandelaar, producent of een non-profitorganisatie bent. Tegen welk marketingprobleem je ook oploopt, wij komen met een oplossing.

Vraag de Qiss sqan nu aan!

Wil je weten waar je groeikansen liggen? En wat je op het gebied van marketing, communicatie en verkoop kunt verbeteren? Vraag de Qiss sqan aan bij Randy, onze merkstrateeg. Bel hem op 020 589 29 29 of stuur een e-mail naar randy@qiss.nl.

Neem contact op

Binnen 2 weken inzicht in je groeikansen

Als je de Qiss sqan aanvraagt, hoor je binnen 2 weken wat we hebben ontdekt én wat de oplossingen zijn. Besluit je ons daarna in te zetten om die oplossingen uit te voeren? Dan gaan we direct voor je aan de slag. Zo kun je binnen een maand al verbeteringen zien in de groei van je bedrijf, product of merk.