Stichting Legio
Dit is 'Why' stichting LEGIO voor Qiss kiest
Voor Martina Bartelink directeur van Stichting Legio was het duidelijk, na een oriëntatie bleek Qiss uit Amsterdam het perfecte bureau. Het automatiseren van de eerstelijnszorg moet aan heel veel eisen voldoen. Het doel is om dit alles uiteindelijk onder één keurmerk te vangen. Makkelijker voor de leverancier en makkelijker voor de huisarts. Daarbij zijn heel wat stakeholders uit de huisartsenzorg vertegenwoordigd. LHV (opdrachtgever aan Stichting LEGIO), NHG, InEen, Patiëntenfederatie Nederland en Zorgverzekeraars Nederland. Het vermogen van Qiss om te verbinden was doorslaggevend. Samen met de stakeholders een strategie ontwikkelen waarbij we elkaar uitdagen maar vooral inspireren maakt dat alle partijen erg naar de samenwerking uitkijken. We willen dit met elkaar, hoe vertel je het elkaar en hoe draag je dat uit? Zoals jullie kunnen zien zijn we al volop bezig. De eerste sessie om met Simon Sinek’s golden circle tot een Why te komen heeft hopelijk al een aantal mensen flink geïnspireerd.
Nieuws dat jou inspireert
Wat ons raakt, raakt jou vast ook. Dus heb je nog even? Lees dan onderstaande nieuwsberichten over merken, marketingcommunicatie, actiecampagnes en meer.
10 april 2022
Interhouse kiest voor Qiss
23 maart 2022
Hoe je organisatie je merk sterker maakt
16 maart 2022
Check onze showreel!
2 februari 2022
Spice up your video meeting
20 september 2021
Woonz.nl. Hét seniorenwoonplatform van Nederland
16 april 2021
Je eigen corporate magazine
1 december 2020