Movistar heeft een nieuw product, roaming met schermverzekering

De kracht van een goed print idee

Met als gedachte: Waar het ook gebeurt, we zullen het vervangen. En die USP, waar het ook gebeurt hebben ze op een pakkende manier duidelijk gemaakt. Wat je ziet is een reeks telefoons met een gebarsten scherm. Die scheuren zien eruit als de plattegronden van grote steden. Een grafische campagne die de internationale roamingservice visueel combineert, nu met schermverzekering, ongeacht waar u deze breekt. Mooi voorbeeld van een goed print idee.

Ook op zoek naar een opvallende campagne die ook nog eens jouw product, merk en/of dienst versterkt? Neem dan contact op met ons.

Paris, Tokyo, Berlin Print Ads Campaign for Movistar New Roaming with Screen Insurance by Publicis Groupe Ecuador

No matter where it happens we´ll replace it. Movistar new roaming with screen insurance. We present a collection of print ads in which we play with aerial views of cities around the world that when viewed from above look like cracks from smartphone screens. A graphic campaign that visually combines the international roaming service, now with screen insurance regardless of where you break it.

Lees artikel

BRON: World Brand Design Society

Nieuws dat jou inspireert

Wat ons raakt, raakt jou vast ook. Dus heb je nog even? Lees dan onderstaande nieuwsberichten over merken, marketingcommunicatie, actiecampagnes en meer.

Meer nieuws