KFC pay-off: It’s good!

Erg sterke inhaker als reactie op COVID-19

Sinds de pandemie weten we dat onze handen virusoverbrengers zijn. Je handen raken van alles aan en je zit zelfs 38 keer per dag met je handen aan je gezicht. Nu heeft kiprestaurant KFC de pay-off ‘It’s finger lickin’ good!’. Een zin die voor corona prima kon. Maar nu even niet meer…

Het reclamebureau heeft er iets slims op bedacht. Door woorden te blurren, blijft nu over: ‘It’s good!’ Door de vele jaren van adverteren, weet iedereen wat de echte slogan is. Het bedrijf laat nu zien dat het verantwoordelijkheid neemt en meegaat met de tijd. Het zorgt voor extra aandacht voor het merk en doordat je erover na moet denken (hé, er is een woord geblurd – oh, ik snap het!) ben je er extra bewust van. Een win-win. Knap gedaan.

Nieuws dat jou inspireert

Wat ons raakt, raakt jou vast ook. Dus heb je nog even? Lees dan onderstaande nieuwsberichten over merken, marketingcommunicatie, actiecampagnes en meer.

Meer nieuws