KFC pay-off: It’s good!
Erg sterke inhaker als reactie op COVID-19
Sinds de pandemie weten we dat onze handen virusoverbrengers zijn. Je handen raken van alles aan en je zit zelfs 38 keer per dag met je handen aan je gezicht. Nu heeft kiprestaurant KFC de pay-off ‘It’s finger lickin’ good!’. Een zin die voor corona prima kon. Maar nu even niet meer…
Het reclamebureau heeft er iets slims op bedacht. Door woorden te blurren, blijft nu over: ‘It’s good!’ Door de vele jaren van adverteren, weet iedereen wat de echte slogan is. Het bedrijf laat nu zien dat het verantwoordelijkheid neemt en meegaat met de tijd. Het zorgt voor extra aandacht voor het merk en doordat je erover na moet denken (hé, er is een woord geblurd – oh, ik snap het!) ben je er extra bewust van. Een win-win. Knap gedaan.
Nieuws dat jou inspireert
Wat ons raakt, raakt jou vast ook. Dus heb je nog even? Lees dan onderstaande nieuwsberichten over merken, marketingcommunicatie, actiecampagnes en meer.
1 December 2020
Qiss Kerst Wallpapers 2020
30 November 2020
Kerstcommercial favorieten
21 October 2020
Ikea laat zien: de juiste vergelijking maakt het verschil
7 October 2020
Overdrijven is ook een vak
23 September 2020
IKEA met een commercial over gerecycled plastic
1 September 2020
Movistar heeft een nieuw product, roaming met schermverzekering
26 August 2020
Laat zien waar je sterk in bent
20 August 2020
De kracht van vele kleine ideeën
11 August 2020