Qiss werk
Als ons werk je niet raakt, mist het zijn doel
Een uiting moet je raken. Of het nu een website, poster, Facebook post of winkeldisplay is. Anders mist het zijn doel. Daarom maken wij werk dat mensen in beweging zet. Dat ze inspireert. Dat ze motiveert om bij je te kopen of contact met je op te nemen. Dat doen we voor grote en kleine merken. En voor profit en non-profit organisaties. Hieronder vind je een paar cases, maar we laten er natuurlijk graag meer zien. Interesse? Bel of mail ons dan. Of kom bij ons langs in de kerk!
AEG organiseert ieder jaar een dealershow om te laten zien welke producten eraan komen. Wij hebben een manier gevonden om dit belangrijke event toch door te laten gaan.
Via mond-tot-mondreclame kwam Nanny’s begeleid spelen bij ons terecht. Of we een logo konden maken? Het budget was beperkt, maar het moest wel professioneel worden. Geen probleem! Want wij kijken altijd naar wat mogelijk is. Ongeacht het budget.
Tijdens een why sessie bespraken we de uitdagingen, opties en kansen. Zo kwamen we tot nieuwe merkwaarden en wisten we wat Bad&Body uniek maakt.
Permavoid is een circulair systeem dat regenwater met kratjes opvangt. Qiss heeft een huisstijl ontworpen waarin de krat de hoofdrol speelt.
Veel bedrijven richten zich op een doelgroep en vergeten dat die doelgroep uit mensen bestaat. Jammer, want uiteindelijk wil je mensen bereiken en in beweging krijgen. Geen nummers. Of abstracte segmenten. Qiss is een marketingcommunicatiebureau dat zich richt op mensen. Of we nu een merk, website of folder ontwikkelen – het resultaat moet mensen in beweging krijgen.
We geloven bovendien dat je duidelijk moet zijn. Je kunt je boodschap nog zo creatief en roerend brengen, als je niet duidelijk bent, is iedere euro voor marketingcommunicatie weggegooid geld. Toch?
Ooit begon de Marikenloop voor hardlopende vrouwen. Inmiddels is het uitgegroeid tot hét hardloopevent in de buurt van Nijmegen, waar duizenden sporters plezier aan beleven. Intersport en Asics zijn beide sponsor van de loop en bedachten samen een weggeefactie. Zowel een mannelijke als een vrouwelijke hardloper zouden een complete sportoutfit cadeau krijgen. Maar hoe kleed je zo’n actie aan?
Tijdens een brainstorm die we met Montèl hadden over het vergroten van de naamsbekendheid van het meubelbedrijf, kwam Linda’s Zomerweek ter sprake. Het populaire tv-programma heeft een groot bereik en een bank speelt er een belangrijke rol in. Een logische klik dus!
Een kleurrijke merktransformatie voor Fonteynenburg. Vol vertrouwen, energiek en buitengewoon. Dit zijn de waarden van Fonteynenburg. Zij ondersteunen en begeleiden mensen met het leiden van een gewoon leven. Zij geloven in de krachten en talenten van mensen, zowel van de bewoners als van de begeleiders.
Van gedachten wisselen? Graag!
Zoek je een bureau dat je kan helpen met je merkontwikkeling, website of actiecampagnes? Of wil je eens vrijblijvend van gedachten wisselen over je marketing en communicatie? Praat dan met Randy, onze merkstrateeg. Bel hem op 020 589 29 29 of stuur een e-mail naar randy@qiss.nl