Permavoid
Qiss goes underground: onzichtbaar product zichtbaar gemaakt
Permavoid is een uniek circulair systeem dat regenwater met kratjes opvangt voor irrigatie van het gras of de vegetatie die er bovenop ligt. Een duurzame oplossing, maar wel met een promotioneel probleem. Permavoid doet zaken over de hele wereld, maar de kratjes van het bedrijf bevinden zich altijd in de grond. Van Nederland tot Zuid-Afrika en van Engeland tot India is het product er dus wel – maar volledig onzichtbaar! Hoe maak je een onzichtbaar product zichtbaar?
Logo en huisstijl met kratjes als basis
Allereerst hebben we voor de merkontwikkeling van Permavoid een logo ontworpen waarin het kratje de hoofdrol speelt. De druppel als O laat duidelijk zien dat het om water gaat. Doordat het product zichtbaar wordt gemaakt in het logo, komt het automatisch ook terug op alle huisstijldragers.
Huisstijl toegepast in alle brochures
Het huisstijlraster vormt ook de basis voor de vormgeving van alle promotiematerialen. Zo hebben we de vier business-to-business brochures voorzien van het kratjespatroon. Deze vier brochures beschrijven de verschillende projecten en toepassingen. De pay off (the foundation of our future) vormt daarbij een ideale basis voor purpose marketing. De ondergrondse kratjes van het bedrijf bieden letterlijk een duurzame fundering voor de toekomst, omdat ze worden gebruikt onder wegen, sportvelden, pleinen en fietspaden. Een mooi bedrijf met een mooi product – en nu ook een mooi passende huisstijl!
Ook zichtbaarder worden voor je klanten?
Wil je weten hoe we je kunnen helpen met purpose marketing of merkontwikkeling? Lees dan meer over onze specialisaties. Je kunt ons uiteraard ook altijd bellen of e-mailen voor een eerste kennismaking of een vrijblijvende brainstorm. Je bereikt ons op 020 5892929 of stuur een e-mail naar mark@qiss.nl.