Montel Linda’s Zomerweek

Montèl, trotse partner van Linda’s zomerweek

Tijdens een brainstorm die we met Montèl hadden over het vergroten van de naamsbekendheid van het meubelbedrijf, kwam Linda’s Zomerweek ter sprake. Het populaire tv-programma heeft een groot bereik en een bank speelt er een belangrijke rol in. Een logische klik dus!

Al snel werd Montèl trots partner van Linda’s Zomerweek en mocht de bank ‘Montèl Module’ een week lang een comfortabele zitplaats bieden aan Linda’s gasten. Voor en na iedere aflevering zette Montèl een billboard in.

Daarnaast zijn online en offline middelen ingezet (voornamelijk in de winkel en via social media) en is een sms-actie georganiseerd waarbij de gelukkige winnaar een interieurcheque van 750 euro kon winnen.


Samenwerking die gezien mag worden

We hebben een sterk merk aan een sterk merk gekoppeld en hebben in alle uitingen, zowel online als offline, duidelijk gemaakt dat Montèl ‘trots partner’ is. Dit moesten we visueel op een slimme manier doen om binnen de restricties van Linda’s Zomerweek het maximale uit de herkenbaarheid te halen.


Win-win-win situatie

Met aansprekend POS-materiaal hebben we het maximale uit de samenwerking gehaald, maar we hebben ook passende acties ingezet. Zo werden er vrijkaarten weggegeven voor het bijwonen van een aflevering en kon een interieurcheque van Montèl worden gewonnen. Voor iedereen die niet won, was er 10% zomerkorting bij aankoop van een bank van Montèl. Everybody is a winner!

Wil je ook trots zijn op je merk?

Zoek je een bureau dat je kan helpen met je retailcommunicatie? Of wil je eens vrijblijvend van gedachten wisselen over je merk? Praat dan met Randy, onze merkstrateeg. Bel hem op 020 589 29 29 of stuur een e-mail naar randy@qiss.nl.

Neem contact op