Dierspecialist

Afgelopen 2 jaar dierspecialist van het jaar

Afgelopen 2 jaar dierspecialist van het jaar

De dierenwinkels Faunaland en Dobey moesten zich onderscheiden van hun online concurrentie. Maar hoe konden ze hun retailcommunicatie aanscherpen?

Wij besloten de kennis van de gepassioneerde mensen bij de beide winkelketens te benadrukken, onder andere met de nieuwe naam ‘Dierspecialist’. Dit concept is uitgerold via een uitgebreide omnichannel retail benadering. Het drukwerk is niet langer plat prijsgericht, maar informatief. Het personeel is gemotiveerd en getraind. En de winkels zijn opgewaardeerd.

Al twee jaar op rij is een Dierspecialist vestiging nu zelfs ‘dierenspeciaalzaak van het jaar’ geworden!


Dierenspeciaalzaak van het jaar

Dat de nieuwe benadering werkt blijkt uit de blije klanten, maar ook uit de gewonnen prijzen. Dobey Dierspecialist Ter Avest uit Breda won in 2014 de titel ‘Dierenspeciaalzaak van het jaar’ en het jaar daarop nam Faunaland Dierspecialist Meevis uit Weert de prijs in ontvangst. Voor 2016 is Dierspecialist wederom genomineerd!


De winkels

Op basis van de rebranding hebben we de winkels een flinke upgrade gegeven. Geschikt voor het hele gezin, informatief en ingericht voor gebruik in de omnichannel retail.

Van gedachten wisselen? Graag!

Zoek je een bureau dat je kan helpen met je retailcommunicatie? Of wil je eens vrijblijvend van gedachten wisselen over je merk? Praat dan met Randy, onze merkstrateeg. Bel hem op 020 589 29 29 of stuur een e-mail naar randy@qiss.nl.

Neem contact op